^ ^

Friday, June 10, 2011

cerita di sebalik lukisan

ini cerita mase cuti....
lebih kurang 2 minggu jugak saye kat kampung ari tu...
annddd i done so many things during the period...

salah satu benda yg saye wat adalah melukis...
maklum laaaa...ada bakat terpendam la katakan....ahakz !
ye2 jee...

saye mula melukis apabila suatu pagi saye nampak ada beberapa lukisan dalam fail anak buah...
then,tanye laa dye nak wat ape dengan lukisan tuuu...
rupe-rupenye dye jual...

dye beli daripada kawan then fotostat banyak2 pastu jual dengan harga 50 sen satu...
dari situ laa saye terfikir tuk melukis kat dorang...
sekurang-kurangnye dorang tak perlukan modal dahh...haha

jom layan lukisan saye yg tak seberapa neh...

1. perempuan cantik


actually gamba ni saye lukis balik yg anak buah beli ngan kawan dye....
sebab dye jual lukisan yg tuk diwarnakan...
lukisan asal pulak sudah di'shade' kan...


2. pooh


saye lukis aje ikut yg diorang nak...haha
tak pasal-pasal jadi budakbudak...


3. doraemon



haha...xpasal-pasal nobita tembam...


 4. naruto


saye yg tak pernah tengok naruto pun terpaksa lukis naruto...
laku kate diorang...
tapi sempat lukis satu jeee..


5.rumah


dah elok-elok saye lukis macam-macam,tetibe anak buah cakap ada kawan dye nak lukisan rumah....
saye lukis je laa...haha


ni versi rumah elian...wakaka



6.binatang comel


singa yg kiyut..


itik...kuekkk kuekkk



7.pemandangan ilustrasiku...




suka ati ajee lukis pemandangan...haha



suke sangat dapat bantu diorang...
macam ni laa idup orang susah...
kecik-kecik dah pk nak carik duit...
semoga tuhan murahkan rezeki diorang...aminnn


cik batu : rindu nak balik umahh...