^ ^

Tuesday, April 19, 2011

Ya Allah | dugaAn apakah ini ?

hmm...cite sedih lagi...CB ni idup lam kesedihan je ke ? -----> cite sdeh sblom ni...*klik*..
tp ini ckit pn xtpu k...pasal mak CB...

semalam mak kol...dalam tengah ari macam tu...cakap ngan mak dalam 15 minit cm tu...jarang ckap lame2 ngan mak macam tu...salu ckp kjap je...tp salu kol laa...

takot dengar cite mak semalam...

mak ckp, dalam pkul 10 lbih mak dh bsedia tuk tido....kjap je terlena....pastu dalam dekat kul 12 macam tu...tibatiba...


BANG!!! BANG!!!

mak terkejut ! kuat giler bunyi tu...ada budak men mercun dekat ngan rumah upenye....bila mak terkejut tu,tibatiba jntung mak berdegup kuat sangat....rase pening, nk terkencing, nk terber**, nk termuntah sume ada... mak dh risau dh...macam xlarat nk bangun...kt umah cuma ada mak n dua orang anak buah CB....budak dua org tu pn dh tido...xsdar pn bunyi mercun tu....

dalam keadaan pening tu,mak gagahkan jugak pegi tandas....dalam perut dh rase macammacam dh tu...dh buang air kecil mak masuk bilik...tp still rase macam tadi...xtaw nk kol sape malammalam macam tu...mak makan ubat....tp xde kesan jugak....

mak tahankan je sakit yg pelik tu....dalam pkul 2pg macam tu...sakit tu beransuransur ilang...tak lame lepas tu,mak boley tido balik...Alhamdulillah...xde pape jadi kat mak....

mak cakap dye xpenah lagi macam tu sblom ni...kalau xkuatkan diri mgkin dh berada d hospital skarang...

CB xleh bayangkan kalo mak pengsan or pitam or pape jadi kt mak tyme tu...dh la dk kat perantauan skang...sminggu lagi nk exam kottt...owh tidak...xsanggup...

buat sume readers,jom samesame doakan mak CB dipanjangkan umur dan diberi kesihatan tubuh badan yg berpanjangan....setiap doa dari anda amat dihargai....aminnnn...

time kasih sudi bace n doakan mak CB...harap kite sume pn sihatsihat hendaknye...

ma...ampunkan salah silap k.ja...huuu



cik batu : semoga tuhan trus tabahkan ati ma...aminnn~