^ ^

Sunday, April 24, 2011

mengidam lagi ~

tadi tengah syoksyok study tibatiba rase lapar....
sbab CB tak makan tengah hari...
lepas tu,pk jap....
nak makan ape erk....
bila otak pk makanan,perut pn respon...

"kroncongkroncong"

respon perut sambil menyanyinyanyi....
hahahaa
dan bermulalah imaginasi di dalam kepala...
 
                 

mcD...KFC...nyum3..



meatball....wahhhh....


beshnyew kalau dapat makan sume tu...
tapi tengah sedap melayan imaginasi tu tetibe....

ZZZZZZZZZZzzzzzzzzZZzzzz....

termengidam nak makan benda ni...

 kek apollo ?? ape klasss ?? hahaha...
potong stim btol....

siyes...tetibe rase nak makan kek apollo sangatsangat....
dah lame tak makan...
 haisy...kalau dah namenye mengidam mesti yang pelikpelik aje dye nak...

hmmm...tapi konpius pulak skarang....
tengah search gamba tuk kek apollo tadi,tibetibe terbace yang kek apollo ni haram...

GULP !

betol ke ?? adush....
nampaknye kempunan lagi laa....huk3...
T.T

tak leh makan kek apollo,dapat kek ni pun jadi laaa...

agakagak sedap tak ?? HAHA



cik batu : asek mengidam je...aish... 

13 comments:

adwafarahin said...

lapa tgk kepsi huhu

cik bAtu said...

@adwafarahin hahaha...terbek punye kepsi tuu..

Shairazi Saidin said...

iyoo! baby! x nk makan la..takot..

Khas buat peminat LADY GAGA. Panas!!! Media Malaysia pun belum tahu lg!

http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/benar-lady-gaga-dah-kahwin-okdengan.html

nadeafu chan said...

apesal asik nak ngidam je neh?huhu

Wafiy Suzly said...

nanti kena kelas khas utk budak obesiti bru tau,haha

Woofer Storm said...

aduiii,rasa nak makn je skg ni..hehheeeeee

cik bAtu said...

@shairazi ~ haha...blom cuba blom taw...

@nadeafu ~ hahaha...xtaw laaa...aish~

@wafiy ~ hahaha...ngidam jugak nk masuk kelas tu...

@woofer ~ makan jgn xmakan...haha

mykhalis said...

yang last tue cam ngeri je..hehe

cik bAtu said...

hahaha....mmg ngeri kot..

Liz said...

bila tengok pic last tu ilang selera terus hihi

cik bAtu said...

@liz hahahaha...taw xpe !

miss frog said...

adesh..ngeri ja..

cik bAtu said...

@miss frog ~ hahaha...try la dulu...